۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۳۰

مدیرعامل شرکت آبفای خوزستان:

پروژه‌های آبفای خوزستان بدون منابع دولتی در حال اجراست

پروژه‌های آبفای خوزستان بدون منابع دولتی در حال اجراست

اهواز- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: یکی از نکات حائز اهمیت در این پروژه‌ها استفاده نکردن از منابع دولتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق حقیقی پور ظهر سه‌شنبه در آئین افتتاحیه پروژه‌های آب و برق استان خوزستان در شادگان و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به رغم فعالیت‌هایی که در رعایت الگوی مصرف داشتیم، میزان مصرف آب در تابستان امسال در شهرهای استان خوزستان به دو میلیون مترمکعب در شبانه‌روز رسید.

وی افزود: این امر استان ما را در تابستان‌های گذشته با تنش جدی مواجه کرده و برای تأمین آب نیز در کنار این مسئله عمر بالا، قدمت بالا و فرسودگی زیاد سازه‌های تأمین آب و همچنین هزینه زیادی که ما باید انجام بدیم تا تأسیسات جدید را احداث کنیم، از ایده‌های بازتوانی و ارتقا و بازسازی خود تأسیسات قدیم استفاده کردیم که در این راستا هم هزینه کمتری برای ما ایجاد شد و هم‌زمان رسیدن به هدف را برای ما کوتاه‌تر بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان عنوان کرد: یکی از نکات حائز اهمیت در این پروژه‌ها استفاده نکردن از منابع دولتی است که برای اجرای این طرح‌ها حتی یک ریال از منابع دولتی استفاده نشد و کل هزینه‌ها از فروش حق انشعابی که برای تأمین آب انجام دادیم هزینه شد.

وی گفت: در پنج سال اخیر پنج تصفیه‌خانه در شهرهای آبادان، خرمشهر، بندر امام، شادگان و ماهشهر با ظرفیت ۳۰۰ هزار مترمکعب تصفیه در اهواز افتتاح شد.

کد خبر 4844356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha